در حال بارگذاری ...
با امضای تفاهم نامه برگزار می‌شود

دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» به میزبانی کرمان

دومین دوره جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» در سه بخش صحنه‌ای، خیابانی و نمایشنامه‌نویسی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، همزمان با اولین سالگرد شهادت سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی از یکم تا ششم دی‌ماه سال جاری و به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد

به گزارش تئاتر کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جلسه شورای برنامه ریزی جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی ، ضمن مرور اقدامات انجام شده و امضاء تفاهم نامه برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» ، گفت:  جامعه هنری و مسئولان برای برگزاری شایسته این رویداد ارزشمند، درخور و نام شخصیت بزرگ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزم جدی و تلاش وافر دارند.

وی افزود: جشنواره ملی تئاترسردارآسمانی باهدف نهادینه کردن فرهنگ و ارزش های مقاومت وپایداری ازطریق زبان فاخرهنر نمایش داده خواهد شد.

علیزاده گفت: یادبود مجاهدشهید و تکریم شخصیت و زنده نگهداشتن نام و یاد این اسطوره جاوید حماسه وایثار ومقاومت، دیماه سال جاری وهمزمان با اولین سالگرد شهادت سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی درکرمان برگزارمی شود.

در ادامه جلسه نادری، مدیرعامل بنیاد روایت فتح نیز گفت:کارهای بزرگ از اندیشه های بزرگ شکل می گیرد و احساسم این است که مجموعه استان کرمان باهمه توان پای کارآمده اند و نوید برگزاری یک رویداد اثربخش را می دهد.

دومین دوره جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» در سه بخش صحنه‌ای، خیابانی و نمایشنامه‌نویسی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، همزمان با اولین سالگرد شهادت سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی از یکم تا ششم دی‌ماه سال جاری و به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد. سال گذشته و پس از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نخستین دوره این جشنواره به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی برگزار و با استقبال گسترده اهالی فرهنگ و هنر مواجه شد.

در این جلسه نادری، مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح،نیلی مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب ودفاع مقدس،محمدی معاون امورهنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی ونهادهای همکاردیگرحضور داشتند.




نظرات کاربران