در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خبر داد

نخستین پویش تولید محتوای سواد رسانه‌ای در جیرفت برگزار خواهد شد

نخستین پویش تولید محتوای سواد رسانه ای از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی جنوب کرمان و مرکزفناوری اطلاعات ورسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با  همکاری سازمان بسیج رسانه، انجمن سوادرسانه ای ایران و استانداری کرمان با موضوع سوادرسانه ای و سبک زندگی در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمان، پویش تولید محتوای سواد رسانه ای از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی جنوب کرمان و مرکزفناوری اطلاعات ورسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با  همکاری سازمان بسیج رسانه، انجمن سوادرسانه ای ایران و استانداری کرمان با موضوع سوادرسانه ای و سبک زندگی در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حسین اسحاقی در این باره گفت: محورهای اصلی پویش تولید محتوای سواد رسانه ای عبارتند از: «مدیریت مصرف رسانه ای در خانواده، دانستنی های ضروری برای استفاده از فضای مجازی، نقش افزایش سواد رسانه ای مردم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نقش مادران و پدران در آموزش تفکر انتقادی به اعضای خانواده، ملاک ها و معیارهای برقراری ارتباط در فضای مجازی، اصول و قواعد اخلاقی برای استفاده از فضای مجازی، فرصت های فضای مجازی برای ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی، راهکارهای تشخیص شایعات و اخبارجعلی در فضای مجازی، نقش کتاب و کتابخوانی در افزایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی».

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در ادامه افزود: همچنین در فراخوان پویش مذکور سه محور ویژه برای ارسال آثار اعلام شده است که عبارتند از: «نقش فضای مجازی در معرفی شخصیت سردار سلیمانی، سوادرسانه ای، تعادل بازار محصولات کشاورزی و جهش تولید و درنهایت نقش سوادرسانه ای در مقابله با کرونا». 

علاقه مندان برای شرکت وثبت نام در پویش می توانند نسبت به بارگذاری آثار و محتواهای مردمی و حرفه ای در قالب های صوت، تصویر و متن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری داخلی یا خارجی اقدام کرده و سپس مشخصات خود و لینک صفحه مربوط به اثر را در تارنمای پویش به نشانی Mediatechs.ir ثبت کنند.

آخرین زمان ارسال آثار ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ است و اختتامیه این پویش در اسفند ماه سال جاری در شهر تاریخی جیرفت برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای پویش مراجعه کرده و یا با شماره تماس ۰۳۴۴۳۳۱۸۶۰۱ تماس حاصل کنند.




نظرات کاربران