در حال بارگذاری ...
دکتر فدایی استاندار کرمان خبر داد:

۲۲ بهمن‌ماه تالار مرکزی کرمان افتتاح می شود

محمدجواد فدائی در جریان بازدید از تالار مرکزی کرمان خبر از افتتاح آن را در ایام دهه فجر داد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمان، محمدجواد فدائی  در جریان بازدید از روند اجرایی تالار بزرگ مرکزی شهر کرمان گفت : این تالار از پروژه‌های بزرگ شهر کرمان است که مدت‌ها در دست اجرا است و 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
وی افزود: در جلسه‌ای با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توافق شد تا منابع مالی آن تامین شود که امسال به بهره‌برداری برسد.

محمدجواد فدائی گفت: در جلسه‌ای با دکتر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توافق شد تا منابع مالی آن تامین شود که امسال به بهره‌برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: به لحاظ منابع مالی مشکلی نیست و سازمان برنامه و بودجه و مدیریت برنامه‌ریزی استان پذیرفته‌اند اعتبارات این پروژه را تامین کنند.

استاندار کرمان با اشاره به بازدیدی که  به همراه معاونان و جمعی از مسئولان از روند اجرایی این تالار داشت، ادامه داد: جلسه‌ای با مدیران شرکت پیمانکار و مشاور خواهیم داشت تا برنامه‌ی زمان‌بندی و اصلاح شده برای اتمام پروژه را تنظیم و ارائه دهند که طبق آن برنامه پیش برده شود.
استاندار کرمان با بیان اینکه 44 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه نیاز داریم، اضافه کرد:  تالار مرکزی شهر کرمان جزو پروژه‌هایی است که حتما امسال باید بهره‌برداری برسد.




نظرات کاربران