در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولین و هنرمندان

پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استان کرمان رونمایی شد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، معاون هنری و سینمایی اداره کل، دبیر همایش ملی تئاتر سردارآسمانی و رئیس انجمن نمایش استان کرمان، از پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استان کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمان ، از پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استان کرمان با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان کرمان  رونمایی شد ۔

علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در  جلسه ستاد برگزاری  سی و دومین جشنواره تئاتر استان کرمان گفت:اجراهای جشنواره تئاتر به صورت زنده و در محل استقرار گروه‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار میشود .

وی از آمادگی سالن های نمایش در شهرستان های  سیرجان، زرند، کوهبنان و کرمان جهت برپایی این جشنواره خبر داد و گفت : در پایان جشنواره ،دو اثر بر اساس رای هیات داوران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی خواهند شد .

علیزاده افزود: این آثار در شهرستان ها هم داوری و هم ضبط می شود و از 20 تا 24 آذرماه برگزار  و 25 آذرماه  اختتامیه و معرفی برگزیدگان این رویداد هنری خواهد بود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به افتتاح تماشاخانه های شهرستان های سیرجان، زرند و بم تصریح کرد: اتفاقات خوبی در حوزه تئاتر استان رخ داده و گام های مهم و موثری برداشته شده و آینده ی پیش رو چشم انداز روشنی را نشان می دهد که تلاش خواهیم کرد این امر مستمر و در جهت حرفه ای کردن تئاتر استان پیش برود.

علیزاده با بیان این که تئاتر حرفه‌ای زیرساخت‌های حرفه‌ای نیاز دارد ادامه داد: در چند سال گذشته چندین تماشاخانه با همکاری شهرداری‌ها و حمایت استانداری در شهرستان‌های مختلف راه‌اندازی شده است.

در این جلسه عبدالرضا قراری ریس انجمن نمایش استان در سخنانی گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه کرد.

درپایان جلسه از پوستر جشنواره رونمایی شد. 




نظرات کاربران