در حال بارگذاری ...
مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس:

قلمی از قلم هنرمندان در نشر و گسترش «هنر مردان خدا » موثر تر نیست

با توجه به شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح بین المللی جا دارد این جشنواره را با انتخاب آثار از فراسوی مرزها برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمان، حمید نیلی مدیر ، عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر« سردار آسمانی » گفت: شهادت هنر مردان خداست و قلمی موثرتر از قلم هنرمندان در نشر و گسترش  هنر مردان خدا  نیست .

وی افزود:  سال گذشته که چهلم سردار سلیمانی هنوز نرسیده بود جمع شدن هنرمندان تئاتر برای ادای دین به مقام شامخ سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ان شرایط و احوال خاص ،سخت بود . ولی در همان وهله اول دیدیم ۱۵۰ نمایش خیابانی به اجرا درآمد و جریانی شکل گرفت که امسال هم انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس وظیفه خود بداند که به برکت خون شهید قاسم سلیمانی جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی را با همکاری  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار کند.

نیلی گفت: با صحبتی که با رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح داشتیم به این نتیجه رسیدیم که جا دارد جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» به عنوان رویداد محوری بنیاد فرهنگی روایت فتح تعریف شود و سالانه برگزار شود، وی نیز از این پیشنهاد استقبال کرد و موافقت کرد تا  شرایط برای برگزاری جشنواره در سطح بین المللی  در سال اینده فراهم شود .

مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تصریح کرد: با توجه به شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح بین المللی جا دارد این جشنواره را با انتخاب آثار از فراسوی مرزها برگزار کنیم.




نظرات کاربران