در حال بارگذاری ...
رضا ایرانمنش ، هنرمند کرمانی سینما ،تلویزیون و تئاتر کشور :

این مراسم را متعلق به سردار می‌دانم

در مراسم اختتامیه جشنواره ملی سردار آسمانی از رضا ایرانمنش هنرمند ارزشی و جانباز کرمانی تجلیل و تقدیر شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمان، در مراسم اختتامیه جشنواره ملی سردار آسمانی از رضا ایرانمنش هنرمند ارزشی و جانباز کرمانی تجلیل و تقدیر شد، وی در سخنانی گفت که این جشنواره و این مراسم را متعلق به سردار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی می دانم .

 وی ادامه داد: من این مجلس را متعلق به سردار می دانم او عشقش هنر بود و یکی از کسانی از نزدیک شاهد اهمیت دادنش به تئاتر بود، من بودم ؛  در زمان جنگ؛ وقتی تئاتری در جبهه اجرا کردیم  آنقدر شاد شد که پس از پایان اجرا  و خطاب به عوامل نمایش گفت که شما هیچ گاه  دامنتان با آتش جهنم نخواهد سوخت؛ چون رزمندگان خسته از عملیات آمده بودند و شما با این نمایش طنز خنده بر لب ایشان آوردید.

این بازیگر تئاتر و سینما ؛ ادامه داد:  پس از پایان جنگ نیز  تئاتری روی صحنه بردیم، "حاج قاسم" پس از پایان نمایش پشت صحنه  آمد و گفت" در زمان جنگ شما با هنرتان آمدید و در جبهه ها به رزمندگان روحیه دادید ، الان هم در جنگ نرم  هستیم و فردا هم باید با هنرتان  در صحنه حاضر باشید.

ایرانمنش خطاب به هنرمندان تئاتر تصریح کرد : از الان شما هنرمندان باید به فکر باشید و از مسئولان بخواهید سال بعد جشنواره را  در ابعاد وسیع تر برگزار کنند.

در این مراسم همچنین یاشار نادری هنرمند پیشکسوت نیز در سخنانی گفت: ما شاهد تلاش هنرمندان  در استان کرمان بودیم تا نام پر افتخار سردار اسلام را به زبان آوردند و وقتی روایت کردند با تمام اعتقاد اشک می ریختند 




نظرات کاربران