در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه معرفی شدند

داوران سی و سومین جشنواره تئاتر کرمان

جشنواره تئاتر استان کرمان از نهم تا دوازدهم آذر ماه به صورت غیر متمرکز و با حضور حداقلی تماشاگر اجرا خواهند شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمان، دبیرخانه جشنواره تئاتر کرمان رزومه داوران جشنواره را منتشر کرد

مازیار رفعتی

دانش آموخته دانشگاه ساپینزا رم ایتالیا، کارشناس ارشد کارگردانی نمایش دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز وی از مدرسین رشته هنرهای نمایشی دانشگاه های شهید باهنر کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار و دانشگاه جامع علمی کاربردی است.سوابق پژوهشی تحقیقاتی وی نیز از جمله نکات برجسته زندگی علمی ایشان به شمار می‌رود. رفعتی رزومه بسیار خوبی در حوزه نویسندگی،مترجمی،کارگردانی و بازیگری تئاتر دارد.

احمد شهدادی

دانش آموخته رشته ادبیات نمایشی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در مقطع کارشناسی ارشد از کارشناسان برجسته و تحصیل کرده استان کرمان و کارشناس فعلی آموزش و پژوهش اداره کل سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد، از مدرسین رشته ادبیات نمایشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند، دانشگاه سوره و دفتر مطالعات فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد

شهدادی از کارنامه درخشانی در حوزه تالیف برخوردار است که از جمله آثار او می‌توان به صنم، چشم هایی از جنس هیچکس، مجلس نامه خون خوانی اشاره کرد.

این کارشناس تئاتر در مقام کارگردانی نمایشنامه های زیادی از جمله خواستگاری (آنتوان چخوف)، سایه ایران گلگون و آیین خون، آنگاه که ماه بالا می آید( لیدی اگوستا گره گوری) را کارگردانی کرده است.

بابک سعیدیان

دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز و مدرس دانشگاه و عضو انجمن مدرسان خانه تئاتر می باشد.

سعیدیان کارگردانی نمایش نامه های زیادی از جمله:

مست قلندر،  پیک‌نیک در میدان جنگ،آقای بوگندو،عطر سیب طعم خون را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

جشنواره تئاتر استان کرمان از نهم تا دوازدهم آذر ماه به صورت غیر متمرکز و با حضور حداقلی تماشاگر در شهرستان‌های خود اجرا خواهند شد.




مطالب مرتبط

درخشش کرمانی‌ها در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

درخشش کرمانی‌ها در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

نمایش «خانه‌های اجاره‌ای» از استان کرمان، با دریافت چندین جایزه از جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر، به جشنواره فجر معرفی شد. هنرمندان نمایش‌‌های «کلاه شما قاضی» و «یادگار پدر» هم در این رویداد هنری، خوش درخشیدند.

|

جشنواره سی‌وپنجم تئاتر استان کرمان به ایستگاه پایانی رسید

جشنواره سی‌وپنجم تئاتر استان کرمان به ایستگاه پایانی رسید

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان کرمان 29 آبان به پایان رسید و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «خانه‌های اجاره‌ای» به کارگردانی مازیار رفعتی و «کلاه شما قاضی» به کارگردانی محسن میرزایی و در بخش خیابانی؛ نمایش «یادگار پدر» به کارگردانی رضا درویشی موفق شدند به جشنواره مناطق راه ...

|

گفت و گو با کارگردان حاضر درسی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمان

مازیار رفعتی: «خانه های اجاره ای»  رسیدن به بینش انسانی است
گفت و گو با کارگردان حاضر درسی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمان

مازیار رفعتی: «خانه های اجاره ای» رسیدن به بینش انسانی است

مازیار رفعتی کارگردان نمایش «خانه های اجاره ای» می گوید اهمیت این تئاتر در آمیزش فرهنگ ها، زایش صلح، گشودن مرزهای عاطفی و رسیدن به بینش انسانی در قبال مهاجرانی با کوچ اجباری است.

|

نظرات کاربران