در حال بارگذاری ...
به همت گروه تئاتر شهر ایران

خرگدن در آستانه اجرا

گروه نمایش شهر ایران در طول سال های تمرین این نمایش به موازات چندین اثر دیگر را نیز به صحنه برده است که امیدوارم با اجرای موفق این نمایش بر صحنه بتواند برگ درخشانی بر کارنامه ی کاری خود بیافزاید

به گزارش تئاتر کرمان، جلیل امیری کارگردان تئاتر «خرگدن» در گفتگو با ایران تئاتر از برنامه های گروه نمایش شهرایران گفت .
جلیل امیری گفت : خوشبختانه پس از چند سال تلاش , این نمایش که  برداشتی آزاد از نمایشنامه ی کرگدن یونسکو است آماده ی اجرا می باشد . 
این نمایش که بر اساس طرح اولیه ای از خودم تمرینات اولیه ی خود را نزدیک به  سال پیش آغاز کرد پس از چند دوره تعطیلی و گذشتن از بحران کرونا اکنون آماده ی اجراست . این نمایش  در روند تمرینات تغییرات بسیاری کرده است . نسخه ی آغازین این نمایش زمانی هفت ساعته داشت که در روند ویرایش های تمرینات به نسخه نهایی سه و نیم ساعته ای دست یافته ایم  . 
وی در ادامه افزود : که این نمایش خوشبختانه با همه سختی هایی که در پیش راه داشت اکنون در آستانه ی اجراست و پس از یکی دوبار تعویق در اجرا به دلیل کرونا امیدواریم در نیمه ی دوم اذرماه بتوانیم آن را بر صحنه ببریم . 
در این نمایش که بازیگرانی مانند مجتبی ناظمی ,آرمان جمالی ,  پریسا شاهمرادی ,  سعید بافتی پور , رضا شیخ زاده , حسن مختار ابادی , اسما ایران منش , عسل حسیبی , محمد جعفری , سحر وزیری و هلیا عرب پور بازی می کنند .
گروه نمایش شهر ایران در طول سال های تمرین این نمایش به موازات چندین اثر دیگر را نیز به صحنه برده است که امیدوارم با اجرای موفق این نمایش بر صحنه بتواند برگ درخشانی بر کارنامه ی کاری خود بیافزاید . 
امیری درباره ی شیوه ی اجراهای این اثر گفت: با برنامه ریزی ها و رای زنی های انجام شده , قرار است این نمایش در چندین شهر استان و کشور اجرا شود و رای زنی هایی برای اجرا در تهران نیز انجام شده است .




مطالب مرتبط

نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج
نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج

علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.

|

نظرات کاربران