در حال بارگذاری ...

دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان شروع به کار کرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان به مدت ۲ روز در جیرفت خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره اظهار داشت: دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان ۲۴ و ۲۵ آذر ماه در سالن شهید مداحی پور جیرفت به مدت دو روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره کارگاه های آموزشی با حضور اساتید برتر تئاتر برگزار می شود، تصریح کرد: همچنین نمایش بیست و هفت از شهرستان جیرفت، نمایش قدمگاه به فصل پائیز از شهرستان فاریاب، نمایش سین از شهرستان جیرفت و نمایش فریاد های بی صدا از رودبار جنوب در این جشنواره اجرا می شوند.

اسحاقی افزود: جنوب کرمان در بخش های مختلف فرهنگی و هنری از ظرفیت های بالایی برخوردار است و برگزاری جشنواره ها و همایش ها در معرفی و شکوفایی این ظرفیت ها موثر است.

وی با بیان اینکه سعی شده تا جشنواره ای در حد و اندازه توانمندی های منطقه برگزار شود، گفت: یکی از کار‌های مهم زیرساختی این اداره کل توجه ویژه در حوزه تئاتر است چرا که تأثیر گذاری تئاتر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و دیگر مسائل در جامعه بیشتر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه این جشنواره بصورت رقابتی برگزار می شود، گفت: در مراسم اختتامیه از نفرات و آثار برتر با اهدا جوایز و لوح یاد بود تقدیر بعمل می آید.




نظرات کاربران