آدما حق دارند که برای فرار از تنهایی دست به هرکاری بزنند ، هرکاری...
به همت گروه تئاتر رادیکال، نمایش زندگی در رفسنجان اجرا شد. این نمایش به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمدحسین حسینی از تاریخ 6 تا 15 مهرماه به مدت ده شب در محل پلاتو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان به روی صحنه رفت. فاطمه لری، سپهرخواجه پور و احد دهقان رحیمی در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از: سرپرست گروه: رضا شکری رفسنجانی،تهیه کننده: محمدصادق محمدی، دستیار کارگردان: فاطمه اکسنش، مدیرصحنه: مریم قطب الدینی، موسیقی و ترکیب صدا: ابوذر رخ گر، طراح دکور: سیدمحمدحسین حسینی، طراح نور و اجرای نور: جواد آزادی نژاد، مجری نور: محمد جواد کرکمندی، طراح لباس: مهدیه عبداللهی، طراح پوستر: عباس بازدار، عکاس و ساخت تیزر: دانش نادری نسب، روابط عمومی : فاطمه اکسنش، تبلیغات مجازی: بهرام فاریابی، انتظامات: ملیکا قطب الدینی ، علی جندقی ، امیرحسین قاسمی، ابوالفضل بیدبرگ ، مینا سیدی ، جلال زینلی
علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.
نمایش «مهمان جامانده» که با هدف فرهنگسازی درحوزهی افراد دارای معلولیت و همچنین با بازیگری این افراد ساخته شده است موفق به کسب جوایز متعددی در بخش فراگیر بیستوهشتمین جشنواره بینالمللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان شد.
شاهد شفیعی٭، در ابتدا به یاد بیاوریم کارل گوستاو یونگ را که گفت: وجود داشتن کافی نیست، باید به این وجود روشنایی بخشید.
اولین مواجهه ما با نمایش بودن یا ...
شاهد شفیعی٭، خاورمیانه خواستگاه هزارویک شب است. داستانهای عشقهای ممنوعه، کینهها، جست و جوها و فرار از درد میرا بودن.
نمایش سوختن ها بیشتر از هر نمایشی که اخیرا در کرمان به اجرا در آمده ...
شاهد شفیعی٭، «بیخبران حیرانند» در سادگی داستانش به رمز و رازی حیاطی اشاره میکند که سازوکاری به شدت جدی دارد: «اصل فقدان لذت!»
خانوادهای که از نسل اولش تنها خاطرهای موجود ...
محسن مجیدی٭، این یادداشت کوتاه با تکیه بر اکسسوار و میزانسنهای این اجرا در طراحی صحنه نوشته شده است.
طراحی صحنه این نمایش به نوعی مینیمالیستی است. صحنه خالیست به جز دو مورد ثابت تا ...
مصطفی درویش گوهری٭، در تئاتر و درام مدرن بیش از هر دوره دیگری به آثار کلاسیک از جمله یونان باستان توجه شده است. یکی از مهمترین دلایل این بازگشت به تاریخ، ریشه در نگاه مدرنیستها و پس از ...