در حال بارگذاری ...
بر اساس آمار سایت تیوال

«تاکسیدرمی» پرفروش ترین تئاتر استان‌های کشور شد

«تاکسیدرمی» به کارگردانی مهدی حشمتی پرفروش ترین تئاتر استان‌های کشور شد

به گزارش تئاتر کرمان به نقل از کرمان نو، بر اساس آمار سایت تیوال تئاتر «تاکسیدرمی» به کارگردانی مهدی حشمتی به عنوان پرفروش ترین تئاتر در استانهای کشور شناخته شده است. اجرای این نمایش از هجدهم اردیبهشت آغاز و تا هشتم خرداد ماه ادامه دارد.

مهدی حشمتی کارگردان این نمایش درباره موضوع نمایش «تاکسیدرمی» به تئاتر کرمان گفت: «این نمایش نوشته رسول حق جو و روایت متفاوتی از جنگ ۸ساله است که در آن جنگ از نگاه حیوانات بیان می‌شود. تاکسیدرمی محصول‌ آکادمی صحنه است، تلفیقی از بازیگران با‌تجربه تئاتر کرمان و هنرجویان آکادمی صحنه که اولین تجربه آن‌ها در فضای حرفه‌ای تئاتر کرمان است .آموزش ‌و تجربه یکی از اهداف آکادمی صحنه است که سعی شده در این نمایش، تمرین انجام شود».

در نمایش «تاکسیدرمی» در پنجمین جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان در بین سه اثر برگزیده جشنواره قرار گرفت، منصور محمد حسنی، محسن خراسانی، رضا ایرانمنش، رضا پارسا، سید بهزاد تاج‌الدینی، مهدی حشمتی، سحر علیخانی در این نمایش بازی می‌کنند.

عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: مشاور کارگردان: جلیل امیری، دستیار کارگردان: مهدی رحیمی ،سرپرست گروه : محمد حشمتی. پخش موسیقی: امیر علی خراسانی .طراح لباس: مریم نخعی، مدیر صحنه : محمد خواجه سلیمی .منشی صحنه : فاطمه سعید .اجرای صحنه: امیر محمد ابوحیدری ، طراح و اجرای نور: امیرحسین حشمتی،  طراح گریم:محمدرضا احمدی، اجرای گریم: رها خالویی ، مالی: پریسا شعبانی، روابط عمومی: مصطفی حشمتی، طراح پوستر و بروشور : مهدی جعفری. عکس: یسنا سیفعلی نسب، دستیار لباس : شهرزاد حجتی فضای مجازی : نگین محمد حسنی . دوخت لباس: فهیمه خدایی، علی نخعی . جامه دار : شهرزاد حجتی ،نیلوفر پور شعبان .اکساسوار : فاطمه سعید .هیوا ملک قاسمی .مسئول گیشه: ابوالفضل ایرانمنش، مسئول سالن : محمد رضا سجادی. با حمایت گروه خودرویی دلیلی.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش قمَروی لَب‌ندار، اثر مصطفی نیکروان

سفرادیسه وار قمرو، دگردیسی و یافتن شادمانی درونی
یادداشتی بر نمایش قمَروی لَب‌ندار، اثر مصطفی نیکروان

سفرادیسه وار قمرو، دگردیسی و یافتن شادمانی درونی

سروش سلطانی٭، «کودکان با هر چیز کهنه‌ای که به دستشان برسد بازی می‌کنند، نشان می‌دهد بازی می‌تواند شخص را از قید رابطه‌اش با قانون و اقتصاد و جنگ و دیگر امور جدی رها کند

|

با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه
با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه

مصطفی درویش گوهری، در این یادداشت قصدی بر تحلیل یا نقد اثری را نداریم، تنها به‌واسطه دیدن دو نمایش "موش و دیلادوز" و "کک به تنور" به کارگردانی دکتر یدالله آقا عباسی، به مسئله تئاتر تعلیمی و اهمیت ...

|

نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج
نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج

علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.

|

نظرات کاربران