در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «سه روایت چند وجهی از اِنثانِ مدرن، پسامدرن یا پیشامدرن» در رفسنجان

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمان، اولین روایت از سری اجراهای; سه روایت چند وجهی از اِنثانِ مدرن، پسامدرن یا پیشامدرن بر اساس نمایشنامه آشغالمرد ماتئی ویسنی یک و به کارگردانی سید حمید سجادی از بیست و هفتم خرداد ماه تا پنج تیر هر شب ساعت هشت و نیم در پلاتو کانون پرورش رفسنجان روی  صحنه رفت.  

 فاطمه لری، امیر هاشمی، رضا مطلبی، حمیدرضا عزیزی،محمد مهدی مصری،هستی رحیم پور وعسل ابوطالبی در این اثر به نقش آفرینی پرداختند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از : مترجم: احسانه نوع پرست، سرپرست گروه: سید محمدرضا حسینی کرمانی، مشاور کارگردان:احمد دهقان رحیمی، نقاش پوستر: اعظم مدائن زاده، طراح لوگو: فروز رحیمی، طراح پوستر: سید حمید سجادی، با تشکر از فاضله عباس آبادی، موسیقی: مهدی کاظمیان، مدیر صحنه: صادق عابدینی،عکاس: مهسا حاج محمدی، تیزر: امیررضا پورحیدری، ابوالفضل پورحیدری، گوینده: رها امیراصلانی، نور و صدا: امیر مسعود مکرمی، روابط عمومی: سپهر خواجه پور، تولید شده در آموزشگاه هنرهای نمایشی پستو.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش قمَروی لَب‌ندار، اثر مصطفی نیکروان

سفرادیسه وار قمرو، دگردیسی و یافتن شادمانی درونی
یادداشتی بر نمایش قمَروی لَب‌ندار، اثر مصطفی نیکروان

سفرادیسه وار قمرو، دگردیسی و یافتن شادمانی درونی

سروش سلطانی٭، «کودکان با هر چیز کهنه‌ای که به دستشان برسد بازی می‌کنند، نشان می‌دهد بازی می‌تواند شخص را از قید رابطه‌اش با قانون و اقتصاد و جنگ و دیگر امور جدی رها کند

|

با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه
با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه

مصطفی درویش گوهری، در این یادداشت قصدی بر تحلیل یا نقد اثری را نداریم، تنها به‌واسطه دیدن دو نمایش "موش و دیلادوز" و "کک به تنور" به کارگردانی دکتر یدالله آقا عباسی، به مسئله تئاتر تعلیمی و اهمیت ...

|

نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج
نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج

علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.

|

نظرات کاربران