در حال بارگذاری ...

فراخوان عضویت و انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان تمدید شد

فراخوان عضویت وانتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان تا ۹ بهمن تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمان، به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، بر اساس جلسه ای که با حضور اعضای هیئت مدیره و هیئت موسس و بازرس سابق انجمن هنرهای نمایشی استان در محل دفتر معاون امور هنری و سینمایی تشکیل شد، مقرر گردید با توجه به آگهی قبلی، زمان ثبت نام کاندیداهای عضویت در هیت مدیره انجمن تا مورخ ۹ بهمن ماه جاری تمدید شود و متقاضیان باید درخواست خود را کتبا با مراجعه به دفتر انجمن نمایش یا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها تحویل نمایند. برپایه این گزارش، اعضای گروه های ثبت شده از سال۹۸ (در سامانه ثبت گروها) عضو انجمن نمایش بوده و درخواست عضویت فقط برای کسانی است که تاکنون عضو هیچ گروه ثبت شده‌ای نبوده و نیستند.

 در این جلسه همچنین تاکید شد کلیه متقاضیان عضویت و یا داوطلبان هیئت مدیره با آگاهی کامل و مطالعه اساسنامه و شرایط عضویت در مجمع عمومی و هیئت مدیره در موسسات فرهنگی و هنری اقدام به ثبت نام به روش مراجعه حضوری نمایندسایر شرایط و زمان و مکان برگزاری در اطلاعیه های بعدی از طریق صفحه رسمی انجمن و تارنمای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام می‌شود. 
دارا بودن مدرک دانشگاهی مرتبط به شرط فعالیت حرفه‌ای مستمر در حوزه نمایشی، یا عضویت در هسته مرکزی گروه‌های نمایشی ثبت شده، یا بازی در ده نمایش در بازه زمانی ۲۰ سال اخیر با ارائه اصل مجوز با قید نام هنرمند در مجوز، یا نمایشنامه نویس با پنج اثر منتشر شده در بازه زمانی ده سال اخیر، یا ۳ اثر پژوهشی یا مقاله علمی چاپ شده در حوزه هنرهای نمایشی در ده سال گذشته از شرایط تخصصی عضویت در انجمن هنرهای نمایشی استان است.
داشتن حداقل ۲۵ سال سن، انجام خدمت وظیفه عمومی یا برگ معافیت دائم برای آقایان، داشتن حداقل مدرک کارشناسی در یکی از گرایش‌های تخصصی تئاتر به تشخیص مراجع ذی‌ربط و صلاحیت علمی و تخصصی یا تجارب کافی متناسب با فعالیت انجمن از شرایط عضویت در هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان است.
برای اطلاع از سایر شرایط عمومی عضویت و اساسنامه انجمن می‌توان به دفتر انجمن به آدرس کرمان، چهارراه سمیه، مجتمع فرهنگی هنری کرمان مراجعه کرد و یا با شماره‌های ۰۹۱۳۳۸۷۶۴۳۱ و ۰۳۴۳۲۴۶۰۹۲۲ تماس گرفت




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش قمَروی لَب‌ندار، اثر مصطفی نیکروان

سفرادیسه وار قمرو، دگردیسی و یافتن شادمانی درونی
یادداشتی بر نمایش قمَروی لَب‌ندار، اثر مصطفی نیکروان

سفرادیسه وار قمرو، دگردیسی و یافتن شادمانی درونی

سروش سلطانی٭، «کودکان با هر چیز کهنه‌ای که به دستشان برسد بازی می‌کنند، نشان می‌دهد بازی می‌تواند شخص را از قید رابطه‌اش با قانون و اقتصاد و جنگ و دیگر امور جدی رها کند

|

با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه
با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه

مصطفی درویش گوهری، در این یادداشت قصدی بر تحلیل یا نقد اثری را نداریم، تنها به‌واسطه دیدن دو نمایش "موش و دیلادوز" و "کک به تنور" به کارگردانی دکتر یدالله آقا عباسی، به مسئله تئاتر تعلیمی و اهمیت ...

|

نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج
نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج

علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.

|

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

نمایش «مهمان جامانده» که با هدف فرهنگ‌سازی درحوزه‌ی افراد دارای معلولیت و همچنین با بازیگری این افراد ساخته شده است موفق به کسب جوایز متعددی در بخش فراگیر بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان شد.

|

نظرات کاربران