در حال بارگذاری ...

تئاتر «بی خبران حیرانند» در کرمان به صحنه رفت

نمایش «بی خبران حیرانند» اول تا بیست و دوم بهمن اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمان، نمایش «بی خبران حیرانند»  به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سجاد خان بابا از اول تا بیست و دوم بهمن هر شب ساعت ساعت 8 در خانه هنر کرمان اجرا شد.

سحر سالاری، بهناز نمازیان، فرانک گودرزی، مینو نخعی، پرنیا نمازیان مهراوه خان بابا و سجاد خان بابا  در این نمایش به نقش آفرینی پرداختند.

سایر عوامل عبارتند از: تهیه کننده: می گل گلستانی، مشاور کارگردان: سید مجتبی میرحسینی، طراح و سازنده موسیقی: پدرام ظروفچی، منشی صحنه: مهراوه خان بابا، روابط عمومی: علیرضا سهرابی، دستیار و برنامه ریز: پرنیا نمازیان، مدیرصحنه وگریم: مونا نخعی، نور و صدا : احمد سلاجقه، طراح لباس: سحر سالاری، عکس: محمد رضا خان بابا، طراح و سازنده کلیپ: امید ادهمی، طراح پوستر: پدرام صفرپور، خط کالیگرافی: سپیده سالاری، طراح صحنه: سجاد خان بابا، اجرای صحنه: رسول کریمی، مدیر اجرایی: نازگل گلستانی

 

 




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «بی‌خبران حیرانند»

ما یک نفریم
نگاهی به نمایش «بی‌خبران حیرانند»

ما یک نفریم

شاهد شفیعی٭، «بی‌خبران حیرانند» در سادگی داستانش به رمز و رازی حیاطی اشاره می‌کند که سازوکاری به شدت جدی دارد: «اصل فقدان لذت!» خانواده‌ای که از نسل اولش تنها خاطره‌ای موجود ...

|

یادداشتی بر نمایش قمَروی لَب‌ندار، اثر مصطفی نیکروان

سفرادیسه وار قمرو، دگردیسی و یافتن شادمانی درونی
یادداشتی بر نمایش قمَروی لَب‌ندار، اثر مصطفی نیکروان

سفرادیسه وار قمرو، دگردیسی و یافتن شادمانی درونی

سروش سلطانی٭، «کودکان با هر چیز کهنه‌ای که به دستشان برسد بازی می‌کنند، نشان می‌دهد بازی می‌تواند شخص را از قید رابطه‌اش با قانون و اقتصاد و جنگ و دیگر امور جدی رها کند

|

با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه
با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه

مصطفی درویش گوهری، در این یادداشت قصدی بر تحلیل یا نقد اثری را نداریم، تنها به‌واسطه دیدن دو نمایش "موش و دیلادوز" و "کک به تنور" به کارگردانی دکتر یدالله آقا عباسی، به مسئله تئاتر تعلیمی و اهمیت ...

|

نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج
نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج

علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.

|

نظرات کاربران