در حال بارگذاری ...
...

با استقبال پرشور تماشاگران

اجرای «اسب قاتلین» در کرمان به پایان رسید

«اسب قاتلین» کاری از هنرمندان شیرازی‌ با میزبانی بیش از ۱۵۰۰ تماشاگر در تالار مرکزی فرهنگ و هنر کرمان به اجرای خود پایان داد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «اسب قاتلین» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم‌زاده به دعوت گروه تولید تئاتر اورس و با همکاری موسسه شهر ایران و انجمن هنرهای نمایشی استان، از 25 تا 28 اردیبهشت ساعت 19 در تالار فرهنگ و هنر کرمان روی صحنه رفت و بیش از 1500 تماشاگر را به سالن کشانده است.

«اسب قاتلین» که عنوان نمایش برگزیده به مفهوم مطلق را در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به همراه رتبه اول کارگردانی و جایزه ویژه گروهی بازیگران و بازی‌سازان این جشنواره در کارنامه خود دارد؛ در اجرای عمومی شیراز، نهران و کرمان هم مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته‌ است.

این نمایش کاری از گروه اردیبهشت شیراز است که در فضایی اکپرسیونیستی اجرا می‌شود و بازیگران آن مریم شکری، امیر خواجه‌میرکی‌پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمدحسین نعمتی، ندا محمدیان، محمد ابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی هستند و فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده به عنوان اعضای گروه فرم و بازی‌سازان این اثر حضور دارند.