در حال بارگذاری ...
...

دیدار عوامل نمایش «اسب قاتلین» با پیشکسوتان تئاتر کرمان

عوامل نمایش «اسب قاتلین» به دیدار هنرمندان و پیشکسوتان هنر تئاتر در کرمان رفتند.

به گزارش ایران تئاتر، در حاشیه اجرای نمایش «اسب قاتلین» در تالار مرکزی فرهنگ هنر کرمان، عوامل این اثر نمایشی به دیدار هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر کرمان رفتند.

سید محمدهادی هاشم زاده (کارگردان)، مریم شکری (سرپرست گروه و بازیگر)، امیر خواجه میرکی (مدیر اجرایی و بازیگر)، محمدحسین نعمتی و فرزاد پریدار (بازیگر)، میترا رضائی (مدیر روابط عمومی) نمایش «اسب قاتلین» به همراه جلیل امیری، پوریا قلی پور و مسعود سیستانی از هنرمندان شناخته‌شده و فعال استان کرمان و حامی اجرای این نمایش؛ با حضور در مجموعه یادگاران صنعتی با پیشکسوت تئاتر کرمان یدالله آقا عباسی و جمعی از هنرمندان استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 در این دیدار به لزوم تعامل هنرمندان سراسر کشور تأکید شد و یدالله آقا عباسی با اشاره به این موضوع که با برگزاری جشنواره‌های رقابتی مخالف است گفت: من با همایش و جشن تئاتری که بدون رقابت موجب گرد هم آمدن اهالی تئاتر و تعامل آن‌ها با یکدیگر شود موافقم و از نظر من بسیار می‌تواند تأثیرگذار باشد و کرمان هم قابلیت میزبانی از چنین رویدادهایی را دارد.

سید محمدهادی هاشم زاده نیز با تشکر از دعوت گروه اورس؛ از تجربه اجرا در کرمان ابراز خرسندی کرد و تماشاگران و هنرمندان کرمانی را فهیم و هنردوست دانست و گفت امیدوارم امکانی مهیا شود که هنرمندان سراسر کشور بتوانند برای اجرا به شهرهای یکدیگر بروند و تعامل بیشتری ایجاد شود.

این دیدار با بازدید از پلاتو و بخش‌های دیگر این مجموعه به پایان رسید و در ادامه عوامل نمایش اسب قاتلین و هنرمندان به محل خانه مهر رفتند تا با جمعی دیگر از هنرمندان کرمانی دیدار و گفت‌وگو کنند.

در این نشست که به میزبانی جلیل امیری مدیر موسسه و گروه شهر ایران و مدیر خانه مهر برگزار شد، مهدی حشمتی، امین شجاعی و مجتبی ناظمی از هنرمندان شناخته شده عرصه تئاتر و سینمای کرمان هم حضور داشتند.

هنرمندان حاضر در این جلسه با بررسی موضوع اقتصاد تئاتر و سرمایه گزاری و تهیه‌کنندگی این هنر، درباره چگونگی ایجاد جذابیت برای مخاطب و جذب بیش‌تر تماشاگران به بحث و تبادل نظر پرداختند و این دیدار نیز با بازدید از پلاتو علی معلم که میزبان اجراهای جشنواره «بچه‌های خلاق» بود به پایان رسید.

نمایش «اسب قاتلین» به دعوت گروه تولید تئاتر اورس و با همکاری موسسه شهر ایران و انجمن هنرهای نمایشی استان، از 25 تا 28 اردیبهشت ساعت 19 در تالار فرهنگ و هنر کرمان میزبان علاقه‌مندان است.