در حال بارگذاری ...
با اعلام نتایج در ایستگاه پایانی جشنواره سی و یکم

پنج و نیم صبح و دَم از کرمان به جشنواره فجر معرفی شدند

آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان در سالن غدیر سیرجان برگزار شد

به گزارش تئاتر کرمان، آیین  اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کرمان  در سالن غدیر سیرجان شامگاه 29 آبان ماه برگزار شد و  آرا هیات داوران سی و یکمین جشنواره تاتراستان کرمان به شرح زیر اعلام شد:

طراحی پوستر و بروشور :نمایش تجربه های اخیر ،فاضل عباس آبادی

موسیقی: نمایش به خنده گندم که رویای آرد امیر عباس لارستانی 

طراحی لباس : تجربه های اخیر سید حمید سجادی

طراحی گریم : نمایش دَم مریم میر حسینی

طراحی صحنه:
تقدیر از نمایش پنج و نیم صبح، امین شجاعی 
تقدیر از نمایش تجربه های اخیر سید حمید سجادی
تقدیر ازنمایش موسم زرد آلوها علی شفیعی

برگزیده این بخش طراحی صحنه نمایش دَم جلیل امیری

بازیگری:

تقدیر از بازیگران خردسال نمایش دَم شهرزاد بهجت در نقش مادر ایرج و نمایش پنج و نیم صبح ابوالفضل موامی در نقش امید

بازیگری مرد
رتبه سوم:
لوح سپاس و جایزه نقدی به طور مشترک تعلق می گیرد به محمد رئیسی در نقش رضا نمایش پنج و نیم صبح و رضا شیخ زاده در نقش ایرج  نمایش دم


رتبه دوم
امیر حسین اشرف عسگری در نقش بهروز نمایش پنج و نیم صبح

رتبه اول
علی صادقی در نقش حمید نمایش پنج و نیم صبح

بازیگری زن
تقدیر ازبهاره علیرضایی نمایش موسم زرد آلوها
تقدیر از سیما رزاز نژادنمایش دختری هفتاد ساله
تقدیر ازسحر سالاری نمایش به خنده گندم که رویای آرد

رتبه سوم 
لوح سپاس و جایزه نقدی آناهیتا هاشمی در نقش نوه در نمایش تجربه های اخیر

رتبه دوم
لوح سپاس و جایزه نقدی به طور مشترک افسانه ولدیانلو در نقش گوهر از نمایش دَم و آرزو جعفری در نقش ایران از نمایش پنج و نیم صبح

رتبه اول
تندیس، لوح سپاس ، جایزه نقدی مریم عبدالله نژاد در نقش دختر از نمایش تجربه های اخیر

نویسندگی
تقدیر از مهدی موسی زاده نمایش موسم زرد آلو ها

تندیس جشنواره، لوح سپاس، جایزه نقدی
جلیل امیری نویسنده نمایش دَم و علی صادقی نویسنده نمایش پنج و نیم صبح

کارگردانی
تقدیر از سید حمید سجادی کارگردان نمایش تجربه های اخیر

رتبه سوم
لوح سپاس و جایزه نقدی محمد رضا حیدری کارگردان نمایش به خنده گندم که رویای آرد

رتبه دوم
لوح سپاس و جایزه نقدی علی صادقی کارگردان نمایش پنج و نیم صبح

رتبه اول 
تندیس جشنواره، لوح سپاس،جایزه نقدی سامان پهلوان کارگردان نمایش دَم

آثار برگزیده هیات داوران برای معرفی به جشنواره بین المللی فجر : نمایش های پنج و نیم صبح به کارگردانی علی صادقی و نمایش دَم به کارگردانی سامان پهلوان.




مطالب مرتبط

نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج
نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج

علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.

|

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

نمایش «مهمان جامانده» که با هدف فرهنگ‌سازی درحوزه‌ی افراد دارای معلولیت و همچنین با بازیگری این افراد ساخته شده است موفق به کسب جوایز متعددی در بخش فراگیر بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان شد.

|

یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست  اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!
یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!

شاهد شفیعی٭، در ابتدا به یاد بیاوریم کارل گوستاو یونگ را که گفت: وجود داشتن کافی نیست، باید به این وجود روشنایی بخشید.  اولین مواجهه ما با نمایش بودن یا ...

|

یادداشتی بر نمایش «سوختن‌ها»، اثر علی‌محمد فردین فر

سلام، من خاورمیانه هستم!
یادداشتی بر نمایش «سوختن‌ها»، اثر علی‌محمد فردین فر

سلام، من خاورمیانه هستم!

شاهد شفیعی٭، خاورمیانه خواستگاه هزارویک شب است. داستانهای عشق‌های ممنوعه، کینه‌ها، جست و جوها و فرار از درد میرا بودن. نمایش سوختن ها بیشتر از هر نمایشی که اخیرا در کرمان به اجرا در آمده ...

|

نگاهی به نمایش «بی‌خبران حیرانند»

ما یک نفریم
نگاهی به نمایش «بی‌خبران حیرانند»

ما یک نفریم

شاهد شفیعی٭، «بی‌خبران حیرانند» در سادگی داستانش به رمز و رازی حیاطی اشاره می‌کند که سازوکاری به شدت جدی دارد: «اصل فقدان لذت!» خانواده‌ای که از نسل اولش تنها خاطره‌ای موجود ...

|

یادداشتی بر نمایش «آنتیگونه» بازنویس و کارگردان علی نفیسی

آنتیگونه بر چهارپایه آبی رنگ
یادداشتی بر نمایش «آنتیگونه» بازنویس و کارگردان علی نفیسی

آنتیگونه بر چهارپایه آبی رنگ

محسن مجیدی٭، این یادداشت کوتاه با تکیه بر اکسسوار و میزانسن‌های این اجرا در طراحی صحنه نوشته شده است. طراحی صحنه این نمایش به نوعی مینیمالیستی است. صحنه خالی‌ست به جز دو مورد ثابت تا ...

|

نگاهی به اجرای «آنتیگونه» به کارگردانی علی نفیسی؛

تلاقی تاریخ و اکنونیت
نگاهی به اجرای «آنتیگونه» به کارگردانی علی نفیسی؛

تلاقی تاریخ و اکنونیت

مصطفی درویش گوهری٭، در تئاتر و درام مدرن بیش از هر دوره دیگری به آثار کلاسیک از جمله یونان باستان توجه شده است. یکی از مهم‌ترین دلایل این بازگشت به تاریخ، ریشه در نگاه مدرنیست‌ها و پس از ...

|

یادداشتی بر «سایکوسیس ۴:۴۸» اثرعلیرضا محسن‌بیگی

چشم از من بگیر! پرده می‌افتد!
یادداشتی بر «سایکوسیس ۴:۴۸» اثرعلیرضا محسن‌بیگی

چشم از من بگیر! پرده می‌افتد!

شاهد شفیعی٭، عملاً متن ملغمه‌ای از خودگویی‌های فردی بیماری است که وجوه شخصیتش از هم گسیخته‌اند.اما این متن در مقابل اجرای آن حرفی برای گفتن ندارد و تمامی روی سخن با ما را اجرا دارد

|

نظرات کاربران